WHAT ABOUT NOW?

INGEN BILD!

men en ny dag...

idag vakna jag vid 9
upp ur sängen åt å på me kläderna..
sen till statoil, skulle följa med lina och fota henne då hon satt på iris(a).
hon står i ljusvattnet nu så vi åkte bil med camilla dit:)
när vi kom dit gick vi in i hagen å värsta döt hestarna? jag hitta en ny bestis!
en svart ärt på 1 år som gilla att gosa hih
iris var int så värst skitig heh, sn hoppa lina upp på henne å fick awsomea bilder!
lina satt bakåfram å stod upp på na! bra gjort höjdrädda lina!:)
sen skulle camilla rida rist men han hade gömt sig så de blev inge,
och sen e färd tbx till bure, camilla bjöd på glass TACK camilla:)
sen cykla jag mot mitt hus

och senare drog jag till toves stall å fota henne :]

TOVE SLÅSS! HAHAHAH
men de var kuldär iaf

men nå måst ja dra pusshoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0