TORSDAG - RIDLÄGER

sovmorgon ♥
camilla & evelina hade jouren..
jag vaknade nån gång vi kvart över 8,
alva å tina låg vakna iaf:)
sen var de frukost och therese kom
dagen såg ut så här; uteritt,markarbete.

vi tog in hestarna och började borsta deem, sen så gick vi ner på ridbanan..
vi skulle ut barbacka på hestarna:D
jag tog mig nästan upp på han men therese var tvungen å kasta upp mig endå.
sen slritta vi ut på vägen och vi skrittade nästan hela lektionen och jag orkade inte de så bromsade och började galoppera iväg haha!
sen red vi förbi några får, therese hade ju en hund så fåren trodde nog att de var ett litet lam som blivit stulet, stört! xD
vi red till en sjö och vände tillbaka
vi skritta tbx sen ner på ridbanan haha vi gjorde skänkelvikningar och hade skoj

sen satt vi i samsadel, sen som på en vanlig stol sen BAK Å FRAM AHAHHAAHHA!
men min pålle fick damp å börja stusa :]

roligaste passet nånsin! sen fick vi lite lunch och fri tid..
och ett till ridpass, markarbete, fast alla hästar ahde fel galopp så vi tränade på att byta den :S:S:S:S
sen for therese hem och vi andra softa me godis och film;)
sen blev de gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0