THERE'S A REASON, FOR THE SUNSHINE IN THE SKY..

hej,
fett nis dag,idag

jag vakna klockan 9 drog på mig lite kläder å fikade
sen på cykeln och iväg till mamma

dagen var planerad:
jag skulle va me lina å hon skulle fota då ja red macke i vit klänning:]
hihi, jag mötte hon vid toronto typ sen cykla vi in te stalleoch marie å hennes man var där:)
marie var och hämta hesten sen börja vi pyssla med han.
lina knoppa manen å ja borsta
ja skulle linda benen men hur gick de`? sluta med att mari fick göra de:]
sen sprang ja in på toan och bytte om och sen hoppa jag upp på den vita hesten
och korven, hade hett ut alla knoppar -.-

men de blev en liten krullman(a).
och några söta bilder hoppas jag på väntar på att lina ska lägga ut dem på bdb..
och veterinären hade varit hos macke
och 2 VECKOR TILL
orkar inte längre jag saknar rida på han som fan..
han måste bli bra
annars vete vad;(

but we hope on the best...

imorn blire fota lina då hon rider!:D
tagga (L).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0