SANDRALEDIIN

HOHO!
brist på rubrik kanske? min blogg heter ju sandralediin, jag hade en som hette sandraledin.
Jag tror jag klantade bort lösen ordet å e-mailen:$ så då fick de bli 2 i.
och på bdb hette jag SANDRABRUDN, men bytte till sandralediin, det kändes lite finare på nåt sätt(a).
försökte som vanligt med sandraledin, men de fanns, tufft med nån fler som heter så!

---------------------------------------------------------------------

men ni vill veta vad som hände idag? VB!
jag for dit med emma, jag for till hamn för jag trodde att jag skulle åka med dom men de blev fel för hon skulle åka hojen dit:$ sen glömde båfa pengarna så jag fick låna av pappa, tack!
sen bada å sola vi, vågorna(L).
emma varm rätt så varm i pannan så hon for hem:(
men då stannade jag å var med lydia å vi satt på  krokodilen å volta.
sen köpte jag en pommes låda för jag var så jävla hungrig!
sen kom mamma å vi skjutsa hem lydde..

mamma vart sugen på godis så vi for på karamell tåget,, sen tyckte jag att nån var lik linnéa å de vare!
sen for mama å köpte en macka sen for vi hemååt,
haha jag gick å sov ett tag sen fick jag ett sms av mari så jag for till stallet:)

> är man hemma
dryga på msn me bååbby

om ni int har nå annat för er ask för msn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0