DRYGSHIT

yoo
stugan vare fredag-sändag
utan datorrrrrr oxå, inte ok!
men vi skulle köra upp till arvidsjaur på lördag sen fick man åka nå tåg å sen bada där,
vi for dit med anders katta å axel och dom hade med sig deras hund å vi fick ha nå rum där man kunde ha med hund..  haha jag låg å sov i stortsett hela vägen till stranden, fattar inte..
hur faen kan man bada i de iskalla vattnet där uppe?;O
axel å majken försökte iaf, jag doppa tårna sen gick jag upp igen!
sen såg vi en gubbe som int tog sig upp på benen, aspackad dude å han blödde på näsan oxå.
å de där tåget var typ fylle tåg, alla var nog packade förrutom några.
sen åkte vi tbx å något trötta(?) men axel å dom skulle dra till stugan i racksund å vi mot burvik..
långt å köra & tråkigt.. petra galen om jag somna eller nåt så slog så jag skulle vakna.
tillslut så hoppa jag till skuffen å låg å sov där så från arvidsjaur till typ jörn, där vakna jag sen snarka jag om..
vid 2 kom vi hem, å på morgonen låg jag till 11 å jag kunde int vakna (a).
men vid klockan 6 skulle jag vara med isabell å kolla/fota då hon red miranada å sen prata vi om allt mellan himmel och jord!       hon skulle bara ta en galopp på miranda, räser hästen hihhihhihih:]
å bilderna blev klara men suddiga,  jag älskar nikon d3000 för deras klarabilder på d40 så blir dom ska man säga dimmiga IBLAND så de blir å redigera..


och nu måndag:
jag duscha nyss å sen gick jag till datorn,,
vid 2 skulle isabeeeeeel komma! ♥
så vi ska se vad vi ska hitta på hihih:]

men jag skriver ikv
pusshoj





Kommentarer
Postat av: Camilla

tack så hemskt mycket :D

2010-07-28 @ 14:21:57
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0