SWIMING!



s t e l l a  &  j a g  -  s k a t a n  2 0 1 0

hej jag har int hunnit skriva för än nu,
men ni ser bilden btw, diss på magen jag satt ner ffs!
vi for ju å bada med hästarna idag;]

fillan å kom å hämta mig i morse klockan 6,
int pigg förfan! vi var hemma hos henne i typ 1 timme sen fick vi skjuts till stallet å var där.
jag gick dirren till hagen å såg baby, har inte sett min affro på 8 hela veckor!
men hon fick en godis å en puss!

anna kom på moppen så vi gick in till henne sen började resten av de som skull med komma,
alla hästar jag hade önskat var typ halta vilket jag int visste,
men jag fick stellaplutt! som jag aldrig ens suttit på, en rå fin häst säg jag ba!
perfekt i manke å hon gör ingenting, jag red ofta på lång tygel å skojja till de lite
jag lekte jockey så fille å emma höll på å dö, och de var en liten gren som låg på marken
å då lekte jag en nybörjare som va peppad HAAHAHHA så ja ba hoppla, sen gick hon ba över:P
det står nå travhästar vid rakbanan å vi galoppera förbi där å i år var dom int lika alerta som annars!
alla låg å sov, å juste när vi galoppera fick ett föl damp å sprang till mamma.
vi ba fortsatte å efter nån halvtimme eller så var vi framme vid SKATAN (L).
finns inge finare ställe, kan jag lugnt lova!
men doc regna det ju idag men whatevah tänkte vi så vi bada endå.
hästarna var as pepp! var bara å hålla i sig, vi var tvungen å rida med sadel först för hagen var int uppe,
hanna var först sen amanda men amanda å ja tävla så vi sprang om, felåt mandis:*
å ja fick sand i anstiket å var dyng blöt å sång int så mkt.
men traven i vatten är som å sitta på dom dom gör en piaff å galoppen är så jävla härlig!
men bättre blire ju när man far barbacka;)

stella ville inte gå så långt ut, hon villw ba plaska men då ville sandra simma,
men de ville int stella så efter lite övertalning å skänklande å pet me spöet så gick he prima!
stella är väl 1.73 kanske i manke så hon var perfa ju och rätt så hög, men jadå!
hon simmande hela manen va blöt å ja ba njöt!
sen for man int lite bakåt så satt typ på korset (AA)
haha aja men bästa ritten hittils!
trots vackra vädret men endå, skönt i vattnet, tack för en grym dag alla!

kram sandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0