RING RING RING RING BANANAPHONE!



en av dagens favoriter!

på bilden är det hannah och matador ♥
jag for till kåge å var med flickan på bilden;)
hon mötte mig på ica, sen for vi till hennes pappa å satt vid datorn en liten stund..
sen kom hennes morfar å skjutsade oss till hennes mamma, vi gick in till henne sen  gick vi upp till hennes rum och jag plocka upp klänningen hon skulle låna av mig till ridningen, den var lite skitig för att jag hade ridit i den före på macke;)  vi fick lite fika sen hoppa vi på cykeln å trampa iväg till stallet!
det var inte så farligt långt, fast jag är lat så de var riktigt lååångt! sen hade hannah punka på cykeln för den gick as tungt.  vi kom till betet å där stod matador å sally, vi tog upp dem till stallet å börja putsa på "mattan" snyggt nick btw;) sally stod inne i boxen å fick vänta tills efter turen!
men hannah började skritta å latis sandraa fick gå hihihihi.
sen kom vi fram till en fin äng som vi skulle ha våran "plåtning"
den var riktigt grön å gräset var lagomt långt, perfa!
hannah hade skrittat hela vägen dit så hon börja trava lite på en volt å sen galoppera hon en lång sida:D
fina bilder blev det, denna som jag har i inlägget är oredigerad. det fanns viss asom skulle redigeras men de ska jag fixa sen om int hannah göre,, btw,
GISSA VEM SOM HAR DE NYA PHOTOSHOP CS5?:D:D:D:D:D:D
något jag kom å sitta å tönta mig i det så jag kommer inte vara aktiv i världen längre;)


aop men det var alt för idag, eller jag var hos lillaxel å tog kort på majkens firre;)



int liteN

puss♥

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vet du när skolan börjar om? :)

2010-08-03 @ 16:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0